Kakor för den ynklige



Det blev tyvärr ingen efterbild för er att se på min nystädade garderob. Började må illa och kräktes på förmiddagen.  Vilket inte berodde på att det var äckligt i rummet, även om man kanske kan tro det. Men nu känns det bättre och min mamma sa alltid att även om man mår illa så kan man få ner det man är sugen på. Så nu ska jag ligga här under en filt, se sista avsnittet av Sherlock Holmes, äta några blåbärskakor med mjölk och tycka synd om mig själv. Förhoppningsvis känner jag mig frisk i morgon och kan fixa i ordning garderoben. So, to be continued.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hellsparx

En blogg om vardagen som Roller derbygirl, fina saker som gör mig glad och pysslet som nybliven husägare.

RSS 2.0