Snart dags

Vår nya loggaMalmö Crime City RollersLuleå Slaughters Daughters, nöjda efter vinsten över Umeå.

Nu är det snart, snart dags! Spännande att möta Malmö, och roligt att se Malmö stad. Har aldrig varit där faktist. Just nu har jag tagit en paus från allt pyssel inför matchen. Sitter och målar på vår fana, den blir så fin! Foto på den får ni se i morgon när den är färdig. Och som ni ser  har vi fått en ny logga till laget nu också. Nej, nu ska jag fortsätta med pysslet igen så att jag kommer i säng någorlunda vettig tid...


Kommentarer
Linnéa

Jag kommer sakna er med!

2012-03-22 @ 02:27:55
URL: http://linneaburman.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hellsparx

En blogg om vardagen som Roller derbygirl, fina saker som gör mig glad och pysslet som nybliven husägare.

RSS 2.0