Smygserierna i soffan

Jag är en serienörd av rang. Vet inte hur många serier jag följer men troligtvis ett tjugotal. Det är nämligen en av mina favoritsysslorsom som jag har för mig för mig att varva ned när jag väl är  hemma. Men som med allt i livet finns det en del saker man inte är så stolt över. Som att jag maniskt följer dessa serier... =)
Blaire Waldorf och Chuck Bass gör helt enkelt att det inte går att sluta se serien om kidsen i Upper East Side, New York där modet och intrigerna annars står högst i kurs.Teenwoolf i ny tapning.Den s.k. tönten i skolan blir biten av en varulv och därefter händer som ni säkert förstår en hel del...Fyra kompisar som delar en möööööööörk hemlighet. Egentligen väldigt, väldigt dålig serie, men jag kan ändå inte sluta se den!Och så till sist Vampire diaries.En sömnig liten småstad väcks till liv av Vampyrer. En söt liten kärlekstriangel och en hel del vampyrkillar med  bajsnödig boybandslook Men som den vampyrnörd jag är så längtar jag till varje nytt avsnitt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hellsparx

En blogg om vardagen som Roller derbygirl, fina saker som gör mig glad och pysslet som nybliven husägare.

RSS 2.0