Boutet i Malmö


Efter många dagars uppehåll i bloggen kommer nu några bilder från helgens bout i Malmö. Det var fantastiskt roligt och jag träffade helt underbara människor. På fredagen var vi alla i laget väldigt pirriga inför lördagens match. Men när lördagen väl kom och vi alla samlades i omklädningsrummet på Baltiska hallen så var det bara pepp,pepp,pepp. Tyvärr förlorade vi, i allafall om man räknar poäng. Men om man räknar blåmärken så vann vi stort. Vårat lag är nämligen grymma på att tacklas, och ryktet om de hårda kämparna från norr är vida känt i derbykretsar...  ;)   Nu nalklas en ny helg och jag ska till Malmö igen i morgon bitti. Som vanligt är jag sämst på att packa ochhar knapt börjat än. Den här gången reser jag i jobbet. Det är dags för det årliga grävseminariumet och guldspadegalan. Ska försöka uppdatera med bilder under helgen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hellsparx

En blogg om vardagen som Roller derbygirl, fina saker som gör mig glad och pysslet som nybliven husägare.

RSS 2.0