En liten tillbakablick

För ganska precis en vecka sedan var jag iväg på långresa både uppåt och innåt Norrbotten. En resa som inte bara var lång i fråga om mil utan också arbetstimmar. Men den var också väldigt roligt, Kattis som jag reste med är fantastisk som sällskap och personerna vi träffade var väldigt trevliga. I morse gick ett av inslagen som producerades av oss och för er som inte följer TV4Nyheterna Luleå på facebook, eller ser de lokala nyheterna. (Fy på er!) tvingar jag istället på er inslaget här ;)
 
 
T%C3%B6mningen%20av%20Leve%C3%A4niemi%20i%20full%20g%C3%A5ng
 
Natti, natt. nu ska jag sova, och så underbart det ska bli!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hellsparx

En blogg om vardagen som Roller derbygirl, fina saker som gör mig glad och pysslet som nybliven husägare.

RSS 2.0