Vad f-n hände?


Ok, jag är slarvig jag vet. Men det här är inte ok. Vad hände egentligen? Svaret är min ordningsamma man som senaste veckan bestämt sig för att alla saker jag strör omkring mig i huset helt enkelt  bara slängs in i min garderob av honom. Och efter ca. 7 dagar har det alltså lett till detta. Idag ska saker vikas ihop, styras upp och nya klädhyllor hängas upp på väggarna. Inte världens roligaste söndagsyssla men det kanske blir med bra musik till. Och förhoppningsvis hittar jag endel bortglömda skatter =) Efterbild på nyordningen kommer ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hellsparx

En blogg om vardagen som Roller derbygirl, fina saker som gör mig glad och pysslet som nybliven husägare.

RSS 2.0